2.4.2018 - przetarg nieograniczony
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Dostawa i uruchomienie stacji zlewnej przeznaczonej do odbioru ścieków dowożonych
data opublikowania zdarzenia: 2018-08-24 14:10
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: 2.4.2018
Szczegółowa informacja:
Zmiana treści SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 2.4.2018. Nazwa zadania: Dostawa i uruchomienie stacji zlewnej przeznaczonej do odbioru ścieków dowożonych
Zamawiający dokonuje korekty terminu wykonania zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, IV. Termin wykonania zamówienia
Jest:
Wymagany termin wykonania (realizacji) zamówienia – do 14 tygodni od dnia podpisania umowy
Ma być:
Wymagany termin wykonania (realizacji) zamówienia – do 12 tygodni od dnia podpisania umowy
Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Wszelkie ustalenia dotyczące miejsca i terminu składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Załączniki:
- Zmiana treści SIWZ (PDF)486.42kB
- SIWZ (PDF)535.02kB
- 1. Formularz ofertowy.doc (DOC)34kB
Bezpośredni adres postępowania: https://www.bip.kpwik.kartuzy.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=339
Stronę wygenerowano: 2025-07-03 05:51:31