4/2010 - przetarg nieograniczony
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa Koparko ładowarki, fabrycznie nowej, płatnej w 9 miesięcznych ratach.
data opublikowania zdarzenia: 2010-07-07 14:55
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2010-07-07
Data końca składania ofert: czwartek 2010-08-05 godz. 12:00
Oznaczenie: 4/2010
Szczegółowa informacja:
Przedmiotem zamówienia jest zakup koparko ładowarki. Szczegółowy opis w załączniku nr 1.
Warunki płatności:
Płatność za koparko ładowarkę w 9 ratach.
Pierwsza wpłata 15 % + podatek VAT liczony od całej kwoty, pozostała kwota w 8 miesięcznych ratach
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2010-07-07 14:27
Załączniki:
- załącznik nr 1 do SIWZ 4/201034kB
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2010-07-07 14:29
- Załącznik nr 2 do SIWZ 4/201012kB
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2010-07-07 14:30
- Załącznik nr 3 do SIWZ 4/20107.4kB
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2010-07-07 14:30
- Załącznik nr 4 do SIWZ 4/201039.5kB
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2010-07-07 14:31
- Załącznik nr 5 do SIWZ 4/20101.77kB
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2010-07-07 14:33
- Załącznik nr 6 do SIWZ 4/20103.43kB
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2010-07-07 14:33
- SIWZ52.2kB
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2010-07-08 08:17
udzielenie zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2010-07-28 12:52
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:
4/2010
Kartuzy, 2010-07-27
Interhandler Sp. z o.o
Ulica Wapienna 6
87-100, Toruń
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 4/2010. Nazwa zadania: Dostawa koparko-ładowarki, fabrycznie nowej, płatnej w 9 miesięcznych ratach
Działając na podstawie art. 93 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.
Uzasadnienie faktyczne:
Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu - brak aktualnego zaświadczenia z ZUS
Uzasadnienie prawne:
Brak oferty spełniającej warunki udziału w postępowaniu
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji Zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej a(Odwołanie, Skarga do Sądu).
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm).
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2010-07-28 12:47
Bezpośredni adres: https://www.bip.kpwik.kartuzy.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=86
Stronę wygenerowano: 2024-04-30 08:53:27