8/2012 - przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 8/2012. Nazwa zadania: Sukcesywna dostawa oleju opałowego na Kartuską Oczyszczalnię Ścieków w 2013 roku
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Adres zamawiającego Mściwoja II 4
Kod Miejscowość 83-300 Kartuzy
Telefon: 58 6810454/58 6810209
Faks: 58 6810209
adres strony internetowej Strona WWW kpwik.kartuzy.pl
adres poczty elektronicznej tech@kpwik.kartuzy.pl
Godziny urzędowania: 7.00-15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Strona WWW kpwik.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (miejsce, pok. nr ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni na Oczyszczalnię Ścieków w Kartuzach w 2013 r., w ilości 10 000 l., partiami po 2000 l - do 48 godzin od chwili zamówienia złożonego telefonicznie.
Wykonawca od dnia 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. będzie dostarczał olej opałowy do kotłowni znajdującej się na Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach wg ceny dnia pomniejszonej o wysokość upustu wynikającego z oferty przetargowej.
Uwaga: Rabat ( % Upust) będzie obowiązywał przez cały czas trwania Umowy.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
09135100-5 Olej opałowy
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
cena |
100% |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-11-29 do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Mściwoja II 4
83-300 Kartuzy
sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-11-29, o godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Mściwoja II 4
83-300 Kartuzy
Pokój nr 14
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: nr ogłoszenia. Data zamieszczenia 2012-10-25
____________________________________
Kierownik zamawiającego
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-10-25 13:08
- Załącznik nr 16.17kBFormularz ofertowy
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-10-25 13:27
- Załącznik nr 247.91kBFormularz cenowy
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-10-25 13:29
- Załącznik nr 31.77kBDruk oświadczenia o spełnieniu
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-10-25 13:30
- Załącznik nr 45.04kBDruk oswiadczenia o braku podstaw
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-10-25 13:31
- Załącznik nr 530.5kBWzór Umowy
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-10-25 13:32
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 8/2012. Nazwa zadania: Sukcesywna dostawa oleju opałowego na Oczyszczalnię Ścieków w 2013 roku
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
"OKTAN Brzeski, Grzenkowicz" Sp. J. Ulica Bohaterów Westerplatte 7
76-200, Słupsk
Uzasadnienie wyboru: jedyna oferta
Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2012-12-07.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
---------------------------------------------------------------------------
Lp.: 1
Nazwa wykonawcy: "OKTAN Brzeski, Grzenkowicz" Sp. J.
Adres wykonawcy: Ulica Bohaterów Westerplatte 7
76-200, Słupsk
Cena oferty brutto: 36900,00 zł
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 7 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm)
____________________________________
Kierownik zamawiającego
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-11-29 14:12