13/2012 - przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 13/2013. Nazwa zadania: Remont i wymiana agregatów pompowych w studniach głębinowych na Ujęciach Wody na terenie Gminy Kartuzy w 2013 r.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Adres zamawiającego Mściwoja II 4
Kod Miejscowość 83-300 Kartuzy
Telefon: 58 6810454/58 6810209
Faks: 58 6810209
adres strony internetowej Strona WWW kpwik.kartuzy.pl
adres poczty elektronicznej tech@kpwik.kartuzy.pl
Godziny urzędowania: 7.00-15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
Strona WWW kpwik.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Pokój nr 14 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Naprawa i wymiana agregatów pompowych polegających na:
- rozłączeniu kabla zasilającego agregat pompy
- wyjęcie zestawu ze studni ( gł. 60-90m ), naprawa zestawu pompowego ( silnik 22-55kWh i pompy GC 80-100 V-VIII stopni )
- zamontowanie naprawionego zestawu lub nowego ( dostarcza zamawiający) w studni głębinowej wraz z wykonaniem mufy kablowej
- próbny rozruch zestawu
- termin przystąpienia do robót 24 godziny od chwili telefonicznego zgłoszenia
- gwarancja minimum 6 miesięcy
- maksymalny czas naprawy zestawu 72 godziny
Ilość około - 2 szt. wymian wraz z naprawą agregatów pompowych i ok. 3 szt. demontażów wraz z montażem agregatów dostarczonych przez zamawiającego,
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
50511000-0
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
cena |
100% |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-12-11 do godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Mściwoja II 4
83-300 Kartuzy
sekretariat
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-12-11, o godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Mściwoja II 4
83-300 Kartuzy
Pokój nr 14
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: nr ogłoszenia. Data zamieszczenia 2012-11-13
____________________________________
Kierownik zamawiającego
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-11-13 12:50
- SIWZ 13/2012161.69kBSIWZ
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-11-13 12:51
- Załącznik nr 1 do SIWZ 13/20126.2kBFormularz Ofertowy
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-11-13 12:52
- Załącznik nr 2 do SIWZ 13/201247.13kBFormularz cenowy
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-11-13 12:52
- Załącznik nr 3 do SIWZ 13/20121.77kBOświadczenie o spełnieniu ...
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-11-13 12:53
- Załącznik nr 4 do SIWZ 13/20125.04kBOświadczenie o braku podstaw ...
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-11-13 12:54
- Załącznik nr 5do SIWZ 13/201234kBWzór Umowy
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-11-13 12:54
Wybrano firmę:
Firma Wielobranżowa Usługowo-Handlowa SILPOMP Ryszard Młyński
83-340 Sierakowice, ul. Ceynowy 9
z oferowaną ceną 19100,00 zł netto, 23493,00 zł brutto
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2012-12-11 13:14