Biuletyn Informacji Publicznej
Kartuskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Kartuzach

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.kpwik.kartuzy.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

13/2012 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Remont i wymiana agregatów pompowych w studniach głębinowych na Ujęciach Wody na terenie Gminy Kartuzy w 2013 r.
data opublikowania zdarzenia: 2012-11-13 13:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2012-11-13
Data końca składania ofert: wtorek 2012-12-11 godz. 10:00
Oznaczenie: 13/2012
Szczegółowa informacja:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 13/2013. Nazwa zadania: Remont i wymiana agregatów pompowych w studniach głębinowych na Ujęciach Wody na terenie Gminy Kartuzy w 2013 r.

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Adres zamawiającego                Mściwoja II 4

Kod Miejscowość                        83-300 Kartuzy

Telefon:                                       58 6810454/58 6810209

Faks:                                           58 6810209

adres strony internetowej            Strona WWW kpwik.kartuzy.pl  

adres poczty elektronicznej        tech@kpwik.kartuzy.pl

Godziny urzędowania:                7.00-15.00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    Strona WWW kpwik.kartuzy.pl  

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Pokój nr 14 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Naprawa i wymiana agregatów pompowych polegających na:

 - rozłączeniu kabla zasilającego agregat pompy

 - wyjęcie zestawu ze studni ( gł. 60-90m ), naprawa zestawu pompowego ( silnik 22-55kWh i pompy GC 80-100 V-VIII stopni  )

 - zamontowanie naprawionego zestawu lub nowego ( dostarcza zamawiający) w studni głębinowej wraz z wykonaniem mufy kablowej

 - próbny rozruch zestawu

 - termin przystąpienia do robót 24 godziny od chwili telefonicznego zgłoszenia

 - gwarancja minimum 6 miesięcy

 - maksymalny czas naprawy zestawu 72 godziny

 

  Ilość około - 2 szt. wymian wraz z naprawą agregatów pompowych i ok. 3 szt. demontażów wraz z montażem agregatów dostarczonych przez zamawiającego,

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

50511000-0

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Od 01.01.2013 r.  do 31.12.2013 r.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

2)        posiadania wiedzy i doświadczenia,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

3)        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

4)        sytuacji ekonomicznej i finansowej,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

           

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100%

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2012-12-11 do godz. 10:00

w siedzibie zamawiającego

Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Mściwoja II 4

83-300 Kartuzy

sekretariat

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-12-11, o godz. 10:00

w siedzibie zamawiającego

Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

Mściwoja II 4

83-300 Kartuzy

Pokój nr 14

                     

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: nr ogłoszenia. Data zamieszczenia 2012-11-13

____________________________________

Kierownik zamawiającego

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2012-11-13 12:50
Załączniki:
Ogłoszenie o wyborze oferty
data opublikowania zdarzenia: 2012-12-11 14:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: 13/2012
Szczegółowa informacja:

Wybrano firmę:

Firma Wielobranżowa Usługowo-Handlowa  SILPOMP  Ryszard Młyński

83-340 Sierakowice, ul. Ceynowy 9

z oferowaną ceną 19100,00 zł netto, 23493,00 zł brutto

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2012-12-11 13:14
[drukuj]