Biuletyn Informacji Publicznej
Kartuskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Kartuzach

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.kpwik.kartuzy.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

4/2015 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo z Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach w ilości ok. 5500 kg w 2015 i 2016 roku
data opublikowania zdarzenia: 2015-06-30 15:35
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2015-06-30
Data końca składania ofert: piątek 2015-08-14 godz. 08:00
Oznaczenie: 4/2015
Szczegółowa informacja:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odpowiednio dobranego polimeru spełniającego wymagania:

  1. Forma sproszkowana,

  2. Zużycie polimeru nie większe niż 5,0 kg na tonę s. m. o. przy zapewnieniu s. m. o. co najmniej 18% po odwodnieniu potwierdzone przez laboratorium KPWiK,

  3. Odciek z wirowania klarowny,

  4. Przy odwadnianiu brak pienienia odcieku z wirówek,

  5. Odbiór polimeru na Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach partiami po ok.1000 kg. w opakowaniach 25 kg.

  6. Czas realizacji zamówienia partii dostawy - 72 godziny od chwili złożenia zamówienia,

  7. Docelowa ilość sukcesywnie dostarczanego polimeru - 5500 kg.

 

 

Szczegóły doboru polimeru:

  • Polimer musi posiadać atest,

  • Każdy z wykonawców dokona laboratoryjnego doboru flokulanta (polimeru), przy spełnieniu wymogów określonych  w pkt. 2

  • Datę poboru osadu z Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach do laboratoryjnego doboru ustalić z Kierownikiem Oczyszczalni Ścieków, nie później niż 14 dni przed upływem terminu składania ofert

  • Każdy wykonawca na swój koszt dostarczy do dnia- nie później niż 10 dni przed upływem składania ofert 25 kg dobranego laboratoryjnie polimeru na próby techniczne, które zamawiający przeprowadzi we własnym zakresie (przy ewentualnym udziale oferenta)

  • Wykonawca zostanie powiadomiony o próbach z jego środkiem nie później niż 48 godzin przed ich rozpoczęciem. Wykonawca może być obecny przy próbach jego środka. Z przeprowadzonych prób sporządza się protokół ( zał. 6 ). Wykonawca odbierze protokół i podpisze. Odmowa podpisania protokołu jest równoznaczna z rezygnacją w uczestnictwie w przetargu. W trakcie prób Zamawiający ustali:

1.    Zużycie polimeru w kg na 1 Mg suchej masy osadu,

2.    Suchą masę osadu po zagęszczeniu w %

3.    Próby techniczne prowadzone będą przy nadawie osadu wynoszącej 15 m3 /godzinę

4.    Wyniki Próby technicznej będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku

 

 

 

Oferty należy składać do dnia: 2015-08-14 do godz. 10:00

w siedzibie zamawiającego

Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o

Mściwoja II 4

83-300 Kartuzy

Pokój nr 3 - SEKRETARIAT

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Grzegorz Laskowski
    data dodania: 2015-06-30 15:22
  • zmodyfikował: Grzegorz Laskowski
    ostatnia modyfikacja: 2015-06-30 15:29
Załączniki:
Sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo z Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach w ilości ok. 5500 kg w 2015 i 2016 roku
data opublikowania zdarzenia: 2015-07-07 12:35
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: 4/2015
Szczegółowa informacja:

Wyjaśnienie

pytań w sprawie postępowania przetargowego nr 4/2015. Nazwa zadania: Sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo z Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach w ilości ok. 5500 kg w 2015 i 2016 roku

 

Pytanie 1. Wyjaśnienie pkt VI, E.2 SIWZ - jakiego rodzaju informacje powinny być zawarte w tym dokumencie? Czy posiadacie Państwo wzór wg którego należałoby przygotować zaświadczenie?

Odpowiedz: Dokumentami potwierdzającym jakość dostarczanych produktów mogą być kserokopie atestu, aprobaty PZH lub inne dokumenty zatwierdzające produkt do stosowania zgodnie PN.

Nie posiadamy wzoru zaświadczenia.

 

Pytanie 2. Wprowadzenie do wzoru umowy następujących zmian:

a) par. 5.1.-  zobowiązanie Sprzedawcy do zapłaty Kupującemu odsetek ustawowych od wartości umownej towaru za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w jego dostawie. Odsetki umowne naliczane są od zobowiązań pieniężnych, czyli np. opóźnienie w zapłacie faktury, a nie od zobowiązań niepieniężnych jak opóźnienie w dostawie - wtedy nalicza się kary umowne np. 0,5 % wartości danej dostawy za każdy dzień opóźnienia

Dlatego ten punkt proponujemy zmienić w następujący sposób:

5.1. Sprzedawca zobowiązuje się zapłacić Kupującemu karę umowną w wysokości np. 0,5 % wartości brutto danej dostawy, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w dostawie towaru. Wysokość kary umownej naliczanej z tytułu opóźnienia w dostawie towaru nie może przekroczyć  max. 5 % wartości netto umowy."  

Odpowiedź: Zamawiający zmienił zapis w §5 ust. 1 wzoru umowy, który otrzymuje brzmienie:  Sprzedawca zobowiązuje się zapłacić Kupującemu karę umowną w wysokości np. 0,5 % wartości brutto danej dostawy, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w dostawie towaru. Wysokość kary umownej naliczanej z tytułu opóźnienia w dostawie towaru nie może przekroczyć  max. 5 % wartości netto umowy.

 

b) par. 5.3 - odsetki umowne są naliczane bez względu na to czy nieterminowa zapłata faktury nastąpiła z przyczyn zależnych (zwłoka), czy niezależnych (opóźnienie) od Zamawiającego.

Zatem ten punkt proponujemy zmienić w następujący sposób:

5.3"Kupujący zobowiązuje się zapłacić Sprzedawcy odsetki ustawowe za każdy dzień opóźnienia w zapłacie faktury"

Odpowiedź: Zapisy we wzorze umowy nie różnicują przyczyn nieterminowej zapłaty na zależne i niezależne. Zamawiający nie widzi potrzeby zmiany §5 ust. 3.

 

c) zwracamy się z prośbą o dodanie do umowy postanowienie o fakturach elektronicznych czyli:

"Kupujący dopuszcza możliwość wystawiania i przesyłania przez Sprzedającego faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011, nr 177, poz. 1054 ze zm.) na adres ....."

Odpowiedź: Zamawiający uznał sugestie wykonawcy i dopisał proponowany zapis w §2 ust. 4. wzoru umowy, w brzmieniu: Kupujący dopuszcza możliwość wystawiania i przesyłania przez Sprzedającego faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011, nr 177, poz. 1054 ze zm.) na adres gksiegowy@kpwik.kartuzy.pl

 

d) par. 3.2. - wnioskujemy o dodanie zapisu o brzmieniu:

"Sprzedawca powiadomi Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji w ciągu 14 (czternastu) dni od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji"

Odpowiedź: Sprzedawca w formularzu ofertowym wykonawcy (załącznik nr 1 do SIWZ) deklaruje w jakim terminie będą załatwiane reklamacje. Oferta Wykonawcy stanowić będzie załącznik do umowy. Zamawiający dodał do wzoru umowy §11: Integralną część Umowy stanowią:

a) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1,

b) Oferta Wykonawcy – Załącznik nr 2.

 

e) par. 1.2 Zam. zastrzegł, że dostawy flokulanta realizowane będą na podstawie zamówień telefonicznych -wnioskujemy o dodanie:

" niezwłocznie potwierdzanych przez Sprzedawcę w formie pisemnej (e-mail, fax)"

Odpowiedź: Zamawiający uznał sugestie wykonawcy i zmienił zapis w §1 ust2. wzoru umowy, który otrzymuje brzmienie: Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień telefonicznych potwierdzanych niezwłocznie przez Sprzedawcę w formie pisemnej na adres e-mail: oczyszczalnia@kpwik.kartuzy.pl lub na fax: 58 681 02 09

 

Załącznik: wzór umowy

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Grzegorz Laskowski
    data dodania: 2015-07-07 12:26
Załączniki:
  • wyjaśnienie 4/20152.2MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Grzegorz Laskowski
      data dodania: 2015-07-07 12:27
  • wzór umowy237.41kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Grzegorz Laskowski
      data dodania: 2015-07-07 12:28
Sukcesywna dostawa odpowiednio dobranego polimeru do odwadniania osadu ściekowego stabilizowanego tlenowo z Oczyszczalni Ścieków w Kartuzach w ilości ok. 5500 kg w 2015 i 2016 roku
data opublikowania zdarzenia: 2015-08-17 13:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: 4/2015
Szczegółowa informacja:

Kartuskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Firmę:

Allied Solutions Poland Sp. z o.o.
02-505 Warszawa,ul. Łyżwiarska 1/11

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Grzegorz Laskowski
    data dodania: 2015-08-17 12:53
Załączniki:
[drukuj]