Biuletyn Informacji Publicznej
Kartuskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Kartuzach

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.kpwik.kartuzy.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

4/2010 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Dostawa Koparko ładowarki, fabrycznie nowej, płatnej w 9 miesięcznych ratach.
data opublikowania zdarzenia: 2010-07-07 14:55
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2010-07-07
Data końca składania ofert: czwartek 2010-08-05 godz. 12:00
Oznaczenie: 4/2010
Szczegółowa informacja:
Przedmiotem zamówienia jest zakup koparko ładowarki. Szczegółowy opis w załączniku nr 1. Warunki płatności: Płatność za koparko ładowarkę w 9 ratach. Pierwsza wpłata 15 % + podatek VAT liczony od całej kwoty, pozostała kwota w 8 miesięcznych ratach

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2010-07-07 14:27
Załączniki:
udzielenie zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2010-07-28 12:52
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:
4/2010 Kartuzy, 2010-07-27 Interhandler Sp. z o.o Ulica Wapienna 6 87-100, Toruń ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 4/2010. Nazwa zadania: Dostawa koparko-ładowarki, fabrycznie nowej, płatnej w 9 miesięcznych ratach Działając na podstawie art. 93 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. Uzasadnienie faktyczne: Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu - brak aktualnego zaświadczenia z ZUS Uzasadnienie prawne: Brak oferty spełniającej warunki udziału w postępowaniu Środki ochrony prawnej Od niniejszej decyzji Zamawiającego, nie przysługują środki ochrony prawnej a(Odwołanie, Skarga do Sądu). Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o: 1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego, lub 2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie. Termin przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie. Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm). ____________________________________ Kierownik Zamawiającego

Metryka

  • zdarzenie opublikował: brak informacji
    data dodania: 2010-07-28 12:47
[drukuj]